Monthly Archives: Φεβρουάριος 2024

Βιωματικές δράσεις στο Εθελοντικό Τμήμα Αντιμετώπισης Καταστροφών Καστοριάς (Ε.Τ.Α.Κ.)

Την Τετάρτη 14-02-2024 οι Κοινωνικοί Λειτουργοί του Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. Καστοριάς, κος Καμπούρης Γρηγόρης και κα Χαρίση Γεωργία, επισκέφτηκαν το Εθελοντικό Τμήμα Αντιμετώπισης Καταστροφών Καστοριάς (Ε.Τ.Α.Κ.), ύστερα από πρόσκληση του Προέδρου του, κ. Σαββίδη Χαράλαμπου, στα πλαίσια της ενίσχυσης της ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης των μελών της Ε.Τ.Α.Κ., αναφορικά με την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία. Πραγματοποιήθηκαν βιωματικές δράσεις που ανέδειξαν τους ενδεδειγμένους τρόπους συμπεριφοράς για την θεμελίωση της προάσπισης των ίσων δικαιωμάτων. Ευχαριστούμε τον πρόεδρο της Ε.Τ.Α.Κ. και τα μέλη της ομάδας, για τη συνεργασία.

Η απώλεια στη ζωή ενός παιδιού- διαχείριση και τρόποι αντιμετώπισης

 

Η απώλεια, οποιασδήποτε μορφής, είναι μέρος της ζωής μας και αποτελεί μια δύσκολη και επώδυνη εμπειρία για έναν ενήλικα. Τί γίνεται όμως με τα παιδιά; Πώς μπορούμε να τα βοηθήσουμε να διαχειριστούν την απώλεια όσο γίνεται καλύτερα, αναπτύσσοντας προστατευτικούς μηχανισμούς προσαρμογής; Η ανησυχία και ο προβληματισμός αυτός των εκπαιδευτικών του 1ου Νηπιαγωγείου Καστοριάς, αποτέλεσε κίνητρο της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 01/02/2024, με θέμα «Η απώλεια στη ζωή ενός παιδιού-Διαχείριση και τρόποι αντιμετώπισης» από τα μέλη της διεπιστημονικής ομάδας του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Πατρώνου Μαρίνα-Ψυχολόγο, Παυλίδου Αλεξάνδρα- Κοινωνική λειτουργό και Αντωνίου Ελισάβετ-Νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής.

Ευχαριστούμε την Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Καστοριάς κα Γούλα Δέσποινα και τις εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία τους.

Δράσεις ενίσχυσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων

 

Την Πέμπτη 25/01/2024, η Ψυχολόγος κα Κατερίνα Ζήζου και ο Kοινωνικός Λειτουργός κος Γρηγόρης Καμπούρης του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Καστοριάς επισκέφτηκαν το 2ο Δημοτικό Σχολείο Μανιάκων Καστοριάς, ύστερα από πρόσκληση της Δ/ντριας και του εκπαιδευτικού προσωπικού και υλοποίησαν δράσεις ενίσχυσης των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών της σχολικής μονάδας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες αναγνώρισαν τις ανάγκες κατανόησης της θέσης του άλλου/άλλης, της ενσυναίσθησης και του σεβασμού των διαφορετικών απόψεων.

Ευχαριστούμε τη Δ/ντρια κα Αργυρώ Λάζου και τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου για τη συνεργασία τους.